Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Autor: Utíkal, Adam
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovým mixem v pohostinství v době korona virové krize. Při této krizi došlo k uzavření restauračních zařízení a veškeré fungování se omezilo na výdejní pult a rozvoz. Tématem je bezprecedentní doba, která dovedla toto konzervativnímu odvětví k nutnosti transformace a naleznutí nových, funkčních, cest. Tato práce tyto změny zkoumá a hledá odpovídající řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47131
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 59349


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
utíkal_2021_dp.zip 237.7Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
utíkal_2021_op.pdf 100.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
utíkal_2021_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet