Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita reklamy na sociálních sítích a specifika jejího vlivu na ženy |
Autor: |
Zlámalová, Lucie
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Předložená diplomová práce si klade za cíl navrhnout efektivní reklamní kampaň na sociálních sítích pro českou módní značku Zannia a sestává ze tří dílčích částí. První z nich se na základě literární rešerše zaměřuje na přehledné shrnutí teoretických poznatků, a to jak z oblasti online marketingu a sociálních sítí, tak také reklamy na sociálních sítích a reklamy v oblasti módy. Charakterizováno je podrobněji i nákupní chování žen na sociálních sítích. Analytická část detailně popisuje danou módní značku a za realizace obsahové a výkonnostní analýzy evaluuje vybrané reklamní kampaně značky. Pro zjištění postojů zástupců cílové skupiny k reklamám na sociálních sítích a identifikace pro ni efektivních apelů je následně realizován také kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů, který zahrnuje také A/B test reklamních příspěvků značky Zannia a dvou jejích nejvýznamnějších konkurentů. Projektová část se poté zabývá samotným návrhem reklamní kampaně, na základě níž by cílové publikum mohlo zrealizovat kýženou konverzní událost s co nejvyšší pravděpodobností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47137
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59355
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet