Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Etické aspekty reklamy na alkoholické nápoje z pohledu školních dětí |
Autor: |
Beranová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá konkrétními etickými aspekty reklamy na alkoholické nápoje. Teoretická část pojednává o podnikatelské etice, reklamě, alkoholických nápojích a regulaci reklamy. Praktická část využívá kvalitativní i kvantitativní metody výzkumu ke zjištění pohledu školních dětí na alkoholické nápoje a reklamu na ně. Projektová část předkládá doporučení, jak zlepšit alkoholovou problematiku v České republice, pomocí zákonných úprav a návrhu sociální kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47141
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
59360
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet