Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Autor: Litvanová, Alžběta
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány současné křesťanské weby a Youtube kanály na české scéně. Za pomoci kvantitativního on-line dotazníkového šetření, interní analýzy kanálu a sociálních sítí, na kterých je kanál sdílen a prostudované literatury jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Výstupem práce je komunikační strategie kanálu, která obsahuje doporučení, o tom, jakým způsobem je na kanálu vhodné sdílet křesťanské myšlenky a doporučení, která zvýší sledovanost. Součástí strategie je plán videí na tři měsíce spolu s dalšími opatřeními týkajícími se jak obsahové, tak technické stránky videí a jejich další propagace na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47159
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59383


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
litvanová_2021_dp.zip 120.0Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
litvanová_2021_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
litvanová_2021_vp.doc 133.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet