Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál |
Autor: |
Litvanová, Alžběta
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány současné křesťanské weby a Youtube kanály na české scéně. Za pomoci kvantitativního on-line dotazníkového šetření, interní analýzy kanálu a sociálních sítí, na kterých je kanál sdílen a prostudované literatury jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Výstupem práce je komunikační strategie kanálu, která obsahuje doporučení, o tom, jakým způsobem je na kanálu vhodné sdílet křesťanské myšlenky a doporučení, která zvýší sledovanost. Součástí strategie je plán videí na tři měsíce spolu s dalšími opatřeními týkajícími se jak obsahové, tak technické stránky videí a jejich další propagace na sociálních sítích. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47159
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59383
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet