Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová kampaň České federace potravinových bank |
Autor: |
Mráčková, Marcela
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem Marketingová kampaň České federace potravinových bank se věnuje v rámci sociálního marketingu přední aktivitě federace, a tou je provoz potravinových bank. V jednotlivých kapitolách teoretické části se práce zabývá na základě literární rešerše obecnými definicemi a historií, nimiž seznamuje terminologií a základními pojmy neziskového sektoru, sociálního marketingu a sociální reklamy, které se celkově vztahují k tomuto tématu. Metodou výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje sociálního marketingu a přinést ucelené informace o problematice potravinové pomoci a projektu potravinových bank v boji proti chudobě, které mohou přispět k pochopení významu této pomoci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47163
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59389
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet