Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Inkluze lidí s Downovým syndromem pomocí nástrojů sociálního marketingu
Autor: Vaňková, Jana
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl pomocí nástrojů sociálního marketingu zlepšit pohled většinové společnosti na lidi s Downovým syndromem, zvýšit objektivní informovanost o této diagnóze a pomoci těmto lidem se začlenit do běžného ekonomického, vzdělávacího i kulturně společenského života. Na základě teoretického vymezení sociálního marketingu a jeho nástrojů, definování Downova syndromu a sociální inkluze a nastínění současné situace inkluze lidí s Downovým syndromem, byl proveden marketingový výzkum s využitím primárních i sekundárních dat. Teoretická východiska i závěry výzkumné části se staly podkladem pro zpracování komunikační kampaně využívající nástroje sociálního marketingu ke zlepšení inkluze lidí s Downovým syndromem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47176
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59404


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vaňková_2021_dp.pdf 2.799Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vaňková_2021_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vaňková_2021_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet