Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt personálního marketingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace ve vybrané firmě
Autor: Slováková, Dagmar
Vedoucí: Vydra, Radomír
Abstrakt: Diplomová práce se bude zabývat personálním marketingem ve vybrané firmě za využití online nástrojů marketingové komunikace. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teore-tické a části praktické. V první, teoretické části, budou řešeny odborné pojmy, jako je řízení lidských zdrojů a personální marketing, online nástroje marketingové komunikace, PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking za pomoci odborné literatury. V praktické části bude charakterizována společnost Fatra a.s., její historie a produkty, které nabízí na tuzemském i zahraničním trhu. Dále bude praktická část zahrnovat situační analýzy jako je PEST analýza, SWOT analýza a benchmarking, včetně analýzy současné úrovně mar-ketingové komunikace firmy. Cílem této diplomové práce je projekt personálního marke-tingu s využitím online nástrojů marketingové komunikace pro společnost Fatra a.s.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47460
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52184


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slováková_2020_dp.pdf 2.162Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slováková_2020_op.docx 24.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
slováková_2020_vp.pdf 743.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet