Projekt optimalizace digitálního marketingu ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt optimalizace digitálního marketingu ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt optimalizace digitálního marketingu ve vybrané firmě
Autor: Klenotič, Marek
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Subjektem diplomové práce je e-shop Podomácku.eu a tvorba komunikační strategie, kte-rou tento e-shop bude moci implementovat do své marketingové strategie. Absence aktivit v digitálním prostředí je motivací proč tuto práci realizovat a poskytnout tak podniku uži-tečnou pomoc. Teoretická část se věnuje především formulaci východisek a popisem pro-středí digitálního marketingu. Praktická část představuje konkrétní části nové komunikační strategie tohoto podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47477
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 52613


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klenotič_2020_dp.pdf 3.979Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klenotič_2020_op.docx 24.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
klenotič_2020_vp.pdf 288.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet