Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě
Autor: Zlámalová, Zdenka
Vedoucí: Koutná, Monika
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská práce také obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které by mohly kavárně pomoci v oblasti marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47488
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 52698


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zlámalová_2020_dp.pdf 2.864Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zlámalová_2020_op.docx 22.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zlámalová_2020_vp.docx 22.27Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet