Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě |
Autor: |
Zlámalová, Zdenka
|
Vedoucí: |
Koutná, Monika
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská práce také obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které by mohly kavárně pomoci v oblasti marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47488
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52698
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet