Videohra a rozhraní
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
| 
Název: 
 | 
Videohra a rozhraní | 
| Autor: | 
Penxa, Michal
 | 
| Vedoucí: | 
Novák, Pavel
 | 
| 
Abstrakt:
 | 
Náplní této práce je zhotovení autorské videohry na tému Jánošík. Teoretická práce zahrnuje definici, stručnou historii a psychologii plošinových videoher i inspirace a zajímavé současně tituly her v této oblasti. Cílem práce je vyprávět staré pověsti a legendy pomoci autorské videohry, inspirované starou slovenskou knižní kresbou. Praktická část popisuje postup od prvních nápadů přes první pokusy až po level design a následnou tvorbu finální podoby funkčního prototypu videohry. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/47563
 | 
| 
Datum:
 | 
2019-12-02 | 
| 
Dostupnost:
 | 
Bez omezení | 
| 
Ústav:
 | 
Ateliér Digitální design | 
| 
Studijní obor:
 | 
Multimédia a design - Digitální design | 
| 
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
 | 
A
53781
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
 
 
Prohledat DSpace
Procházet
- 
Vše v DSpace
 
- 
Tato kolekce
 
 
Můj účet