Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu a návrhy na zvýšení efektivnosti komunikace QISO-Mirais, s.r.o.
Autor: Lakva, Rostislav
Vedoucí: Dreslerová, Iveta
Abstrakt: ABSTRAKT Analýza komunikačního mixu ve firmě QISO-Mirais, s.r.o., hodnocení jeho efektivnosti a následné doporučení na jeho zdokonalení, popř. změnu. Analýza je zaměřena na propagaci firmy pomocí různých druhů reklamy, především internetové a na využívání přímého marketingu v oslovování potencionálních zákazníků. Dále jsou uvedeny další možné metody komunikace se zákazníkem, kterých firma doposud nevyužívá, ale vzhledem k jejímu zaměření jsou pro ni velice vhodné a jejich následná implementace do marketingové strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4757
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4700


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lakva_2007_bp.pdf 1.043Mb PDF Zobrazit/otevřít
lakva_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lakva_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet