Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání |
Autor: |
Kujová, Gabriela
|
Vedoucí: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstrakt:
|
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak a proč učitelky v mateřské škole (ne)pracují s badatelsky orientovaným vzděláváním. Do výzkumu se zapojily vybrané mateřské školy. Výsledky přinesly zjištění, které jsou předkládány v závěru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47766
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
54054
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet