Marketingové strategie v praxi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové strategie v praxi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové strategie v praxi
Autor: Pohlídal, Svatomír
Vedoucí: Zelinka, Stanislav
Abstrakt: Bakalářská práce nazvaná "Marketingové strategie v praxi" se zabývá marketingem ve zdravotnictví. Konkrétně jsem zpracoval marketingovou strategii pro transfuzní oddělení vybrané nemocnice. Odbornou literaturu jsem použil pro svou teoretickou část, s jejíž pomocí jsem vymezil základní pojmy z oblasti marketingu a také marketingu ve zdravotnictví. V praktické části jsem čtenáře seznámil blíže s vybraným transfuzním oddělením a "problematikou" darování krve. Pomocí marketingového průzkumu, definování cílových skupin a stanovených cílů jsem navrhl marketingovou strategii.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47769
Datum: 2019-12-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav bezpečnostního inženýrství
Studijní obor: Bezpečnostní technologie, systémy a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 54061


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pohlídal_2020_dp.pdf 1.303Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pohlídal_2020_op.pdf 243.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
pohlídal_2020_vp.doc 291Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet