Marketingové strategie v praxi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové strategie v praxi |
Autor: |
Pohlídal, Svatomír
|
Vedoucí: |
Zelinka, Stanislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce nazvaná "Marketingové strategie v praxi" se zabývá marketingem ve zdravotnictví. Konkrétně jsem zpracoval marketingovou strategii pro transfuzní oddělení vybrané nemocnice. Odbornou literaturu jsem použil pro svou teoretickou část, s jejíž pomocí jsem vymezil základní pojmy z oblasti marketingu a také marketingu ve zdravotnictví. V praktické části jsem čtenáře seznámil blíže s vybraným transfuzním oddělením a "problematikou" darování krve. Pomocí marketingového průzkumu, definování cílových skupin a stanovených cílů jsem navrhl marketingovou strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47769
|
Datum:
|
2019-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav bezpečnostního inženýrství |
Studijní obor:
|
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
54061
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet