Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka |
| Author: |
Snášelová, Dana
|
| Advisor: |
Londová, Ivana
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny pomocí škál. Cílem průzkumu je zkvalitnění poskytovaných služeb a tudíž upevnění svého postavení na trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4781
|
|
Date:
|
2006-12-08 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Discipline:
|
Marketing |
|
Grade for thesis and defense:
|
D
4775
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account