Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Langerová, Tereza
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely v Deloitte Česká republika. K důležitým cílům diplomové práce patří zpracování teoretické části zaměřené na digitální marketing, marketing na sociálních sítích a hodnocení efektivity tohoto marketingu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a analýzu jejího současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely. Práce řeší rovněž analýzu konkurence. Výsledky analýz jsou zhodnoceny pomocí analýzy SWOT. Projektová část začíná vymezením cílů a určením komunikační strategie. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zlepšení efektivity využití sociálních sítí pro marketingové účely. Projektová část diplomové práce je zakončena nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Hlavním výsledkem práce je projekt, který má pomoci ke zvýšení efektivity komunikace pro marketingové účely na účtech na sociálních sítí společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48386
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55013
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet