Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Author: |
Langerová, Tereza
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely v Deloitte Česká republika. K důležitým cílům diplomové práce patří zpracování teoretické části zaměřené na digitální marketing, marketing na sociálních sítích a hodnocení efektivity tohoto marketingu. Praktická část je zaměřena na představení společnosti a analýzu jejího současného stavu využívání sociálních sítí pro marketingové účely. Práce řeší rovněž analýzu konkurence. Výsledky analýz jsou zhodnoceny pomocí analýzy SWOT. Projektová část začíná vymezením cílů a určením komunikační strategie. V práci bylo navrženo řešení, které umožňuje zlepšení efektivity využití sociálních sítí pro marketingové účely. Projektová část diplomové práce je zakončena nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. Hlavním výsledkem práce je projekt, který má pomoci ke zvýšení efektivity komunikace pro marketingové účely na účtech na sociálních sítí společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48386
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Grade for thesis and defense:
|
B
55013
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account