Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně |
Autor: |
Kužel, Tomáš
|
Vedoucí: |
Vaněk, Miloslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí je dotazníkové šetření zaměřené na zjištění potenciálních jedinečných prodejních argumentů využitelných pro komunikaci na sociálních sítích. Tyto části práce posloužily jako východiska pro projektovou část diplomové práce. Jejím cílem bylo zpracovat využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Jde o ideový projekt, který pracuje s fiktivní firmou - barbershopem Barberia. Navržený projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48458
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
55107
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet