Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika |
Autor: |
Vlk, Ondřej
|
Vedoucí: |
Tomaštík, Marek
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného fotbalového klubu a její analýzou rizik. Tímto klubem bude 1. FC Slovácko, regionální klub z Uherského Hradiště, hrající 1. fotbalovou ligu v České republice. V teoretické části jsou poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části se bakalářské práce zabývá analýzou současné marketingové komunikace a analýzou rizik 1. FC Slovácko. Cílem je vyhodnocení rizik spojené s marketingovou komunikací a následně jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48483
|
Datum:
|
2019-11-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55135
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet