Projekt zaměřený na zvýšení prodeje potravinových doplňků firmy Vitar, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zaměřený na zvýšení prodeje potravinových doplňků firmy Vitar, s.r.o. |
Autor: |
Blaháková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Briš, Petr
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zvýšením prodeje doplňků stravy firmy VITAR, s.r.o. na českém trhu. Teoretická část práce pojednává o způsobech prodeje, marketingovém mixu, marketingové komunikaci, charakteristice doplňků stravy, dostupnosti doplňků stravy a základních analytických metodách. V praktické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky a aplikovány na firmu VITAR, s.r.o. V úvodu praktické části je představena společnost a vypracován marketingový mix. Dále je vypracována analýza prodeje, analýza konkurence a situační analýzy: SWOT analýza, Porterova analýza, PEST analýza a dotazníkové šetření. Výsledky jednotlivých analýz jsou východiskem pro návrh projektu zvýšení prodeje doplňků stravy firmy VITAR, s.r.o. v lékárnách. Následně jsou navrhnuty strategie implementace projektu a celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. V závěru práce je zhodnocení navrhovaného projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48484
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55137
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet