Projekt zaměřený na zvýšení prodeje potravinových doplňků firmy Vitar, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zaměřený na zvýšení prodeje potravinových doplňků firmy Vitar, s.r.o. |
Author: |
Blaháková, Kateřina
|
Advisor: |
Briš, Petr
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá zvýšením prodeje doplňků stravy firmy VITAR, s.r.o. na českém trhu. Teoretická část práce pojednává o způsobech prodeje, marketingovém mixu, marketingové komunikaci, charakteristice doplňků stravy, dostupnosti doplňků stravy a základních analytických metodách. V praktické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky a aplikovány na firmu VITAR, s.r.o. V úvodu praktické části je představena společnost a vypracován marketingový mix. Dále je vypracována analýza prodeje, analýza konkurence a situační analýzy: SWOT analýza, Porterova analýza, PEST analýza a dotazníkové šetření. Výsledky jednotlivých analýz jsou východiskem pro návrh projektu zvýšení prodeje doplňků stravy firmy VITAR, s.r.o. v lékárnách. Následně jsou navrhnuty strategie implementace projektu a celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. V závěru práce je zhodnocení navrhovaného projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48484
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management ve zdravotnictví |
Grade for thesis and defense:
|
C
55137
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account