Rozvoj minipivovaru Valášek
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj minipivovaru Valášek |
Autor: |
Pilčíková, Helena
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je sestavení projektu rozvoje firmy Rodinný minipivovar Valášek, který bude zaměřen na rozvoj firmy v oblasti marketingové komunikace. Analytická část je věnována popisu přesné činnosti firmy, jejího vývoje, popisu jednotlivých druhů vyráběného piva a dále jednotlivým analýzám, analýze služeb, návštěvnosti, reklamy, konkurence, analýze SWOT a analýze PEST. Projektová část obsahuje zpracování marketingového plánu reklamní a propagační komunikace firmy a způsob získání finančních dotací ze strukturálních fondů EU. V závěru diplomové práce je uvedena nákladová a riziková analýza projektu a zhodnocena její efektivnost. Návrhy provedené v projektové části budou sloužit k vnitřním potřebám minipivovaru Valášek a k dosažení zvýšení klientely. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4866
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6082
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet