Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR. |
Autor: |
Géblová, Alena
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, článků v denním tisku a mediálních výzkumů vymezit teoretickou základnu pro analýzu problému, jaký byl podíl masmediální komunikace na prosazování nového energetického myšlení v České republice v období od srpna 2006 do února 2007. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou obsahů čtyř největších českých deníků: Mladé fronty DNES, Lidových novin, Práva a Hospodářských novin ve sledovaném období, které se z hlediska vývoje energetiky jeví jako přelomové. Případová studie dokládá nekvalifikovanost, neserióznost a neodbor-nost některých českých novinářů při zpracování jednoho aktuálního tématu - black-outu v západní Evropě, ke kterému došlo v noci ze 4. na 5. listopad roku 2006. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4871
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4933
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet