Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o. |
Autor: |
Rozací, Kateřina
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provedení analýzy současného stavu marketingových komunikací ve firmě ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. Zaměřovala jsem se na způsob využívání jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, a to reklamy, osobního prodeje, podpory prodeje, vztahy s veřejností a přímého marketingu. Vedlejším cílem bylo navrhnout doporučení na efektivnější využívání nástrojů marketingových komunikací ve firmě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4873
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
6520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet