Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti
Author: Čotková, Valentina
Advisor: Vykydalová, Nikola
Abstract: Zaměření této bakalářské práce je na téma spolupráce s influencery na sociálních sítích. V teoretické části jsem na základě studia odborné literatury a článků uvedla základní informace o influencer marketingu, využívané metody, postupy a strategie, které pomohou k vytvoření úspěšné marketingové kampaně s influencery. Cílem praktické části bylo vytvoření návrhu marketingové strategie ve spolupráci s influencery pro společnost AR Trade s r.o. Návrh kampaně vytvořím na základě výsledků kvantitativního výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48878
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E 55685


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čotková_2020_dp.pdf 1.568Mb PDF View/Open None
čotková_2020_op.docx 23.95Kb Unknown View/Open None
čotková_2020_vp.docx 22.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account