Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice |
Autor: |
Pálková, Nikola
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace minipivovaru Záhlinice. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti a na základě analýz a zhodnocení současného stavu navrhnout zlepšení marketingové komunikace minipivovaru. Návrh na vylepšení by měl vést k větší efektivnosti prodeje a zvýšení povědomí o značce. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z literárních zdrojů o historii pivovarnictví, marketingové komunikaci, marketingovém plánování, marketingových cílech, marketingové strategii a analýzy, mezi které patří SWOT analýza, PESTEL analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. V teoretické části se práce zmiňuje také o marketingovém mixu. Praktická část se věnuje představení a charakteristice minipivovaru Záhlinice, analýzou marketingového mixu, současné marketingové komunikace, SWOT analýzou, PESTEL analýzou a Porterovou analýzou pěti konkurenčních sil. Na základě těchto analýz, bylo navrhnuté doporučení ke zlepšení marketingové a komunikační strategie společnosti do budoucna. Navržené doporučení byla podrobena nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48900
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
55709
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet