Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Zapletalová, Martina
|
Vedoucí: |
Vydrová, Janka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitřní komunikace ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný stav vnitřní komunikace, odhalit nedostatky a následně navrhnout doporučení pro zlepšení komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, se kterými téma celé práce souvisí. V praktické části je následně vnitřní komunikace firmy analyzována pomocí nástrojů komunikace, které firma využívá, dále pomocí metody McKinsey 7S, a dotazníkového šetření. Závěrem je zpracována také SWOT analýza, která vystihuje silné a slabé stránky firmy, a upozorňuje na příležitosti a hrozby, se kterými se firma může setkat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48914
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55727
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet