Analýza nákupního chování zákazníků na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza nákupního chování zákazníků na internetu |
Autor: |
Zugarová, Pavlína
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce byla zaměřena na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Cílem teoretické části této práce bylo zpracovat literární rešerši na dané téma a následná tvorba teoretického východiska pro zpracování praktické části. Cílem praktické části této práce bylo zanalyzování aktuálního stavu nákupního chování zákazníků, co jej ovlivňuje včetně se zhodnocením výsledků. Dotazníkové šetření bylo využito pro získání potřebných dat. Dotazník byl umístěn v podobě zkráceného odkazu na nejvíce využívané sociální síti Facebooku. Po zpracování obou části bakalářské práce byly navrhnuty doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48916
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55729
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet