Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu |
Autor: |
Krahulcová, Adriana
|
Vedoucí: |
Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, která slouží jako inspirace pro současnou firmu. V rámci řešení teoretické části práce byla provedena literární rešerše zaměřená na zkoumanou problematiku. V praktické části byla provedena analýza archivních materiálů společnosti Baťa a.s. a metodou pozorování byl vytvořen věrný obraz péče o zákazníky ve vybrané firmě. Součástí práce je návrh řešení, které dopomůže zlepšit péči o zákazníky na základě prověřených zkušeností společnosti Baťa a.s. Výsledky této práce umožňují vybrané společnosti vylepšit současnou péči o zákazníky konkrétními způsoby. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48973
|
Datum:
|
2020-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
55812
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet