Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 jako inspirace pro vybranou firmu
Autor: Krahulcová, Adriana
Vedoucí: Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu péče o zákazníka ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, která slouží jako inspirace pro současnou firmu. V rámci řešení teoretické části práce byla provedena literární rešerše zaměřená na zkoumanou problematiku. V praktické části byla provedena analýza archivních materiálů společnosti Baťa a.s. a metodou pozorování byl vytvořen věrný obraz péče o zákazníky ve vybrané firmě. Součástí práce je návrh řešení, které dopomůže zlepšit péči o zákazníky na základě prověřených zkušeností společnosti Baťa a.s. Výsledky této práce umožňují vybrané společnosti vylepšit současnou péči o zákazníky konkrétními způsoby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48973
Datum: 2020-01-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 55812


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krahulcová_2020_dp.pdf 1.638Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krahulcová_2020_op.docx 31.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krahulcová_2020_vp.docx 23.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet