Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia
Autor: Horalíková, Dana
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Záměrem této práce je popsat a zhodnotit nástroje používané při propagaci dvou rozhlasových stanic, jejichž vysílací formáty shodně kopírují jeden základní hudební žánr - každá však cílí na jinou posluchačskou skupinu. Přesto však na rozhlasovém trhu fungují jako přímí konkurenti. Jedná se o dvě pražská rádia: Beat a RockZone. V práci bych proto chtěla postavit proti sobě dva možné přístupy propagace a komunikace s posluchači, přičemž budu hodnotit efektivitu použitých prostředků a celkovou angažovanost stanice v propagačních aktivitách. Vzhledem k evidentním nedostatcích v propagaci rádia RockZone, pokusím se v projektové části navrhnout možné postupové změny, které by stávajícím i potenciálním posluchačům vyjasnily vnímání pozice RockZone na rozhla-sovém trhu a především jej vymezily vůči přímé konkurenci, Rádiu Beat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4909
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2711


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
horalíková_2007_dp.pdfZablokované 1.108Mb PDF Zobrazit/otevřít
horalíková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
horalíková_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet