Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy |
| Autor: |
Bolatzká, Martina
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce s názvem Marketingová komunikace aplikované behaviorální analýzy je navrhnout způsob, jakým o tomto specifickém typu intervence pro děti s poruchou autistického spektra informovat jejich rodiče a poskytnout jim informace pro rozhodování. Teoretická část práce pokládá teoretický základ témat neziskové marketingové komunikace, autismu a aplikované behaviorální analýzy. Praktická část využívá dva typy výzkumných metod k zjištění postojů rodičů dětí s PAS. Výsledky výzkumné činnosti jsou následně využity v projektové části k navržení edukačního projektu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49214
|
|
Datum:
|
2020-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet