Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie |
Autor: |
Hajdová, Lucie
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie. Práce se skládala z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy související s marketingem služeb, základy strategického marketingu, základy marketingového výzkumu, a především s tvorbou marketingového plánu. Praktická část analyzovala trh a konkurenci, věnovala se situační analýze podniku, SWOT analýze a následně vyhodnotila uskutečněné výzkumy. Projektová část využila poznatků z výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikovala k vytvoření marketingového plánu, zahrnující marketingový mix, komunikačního plánu, charakteristiku cílové skupiny, návrhy marketingové strategie. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Finálně byl celý projekt vyhodnocen a následně bylo zhodnoceno, zda je vhodný k realizaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49222
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56404
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet