Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie
Autor: Hajdová, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie. Práce se skládala z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy související s marketingem služeb, základy strategického marketingu, základy marketingového výzkumu, a především s tvorbou marketingového plánu. Praktická část analyzovala trh a konkurenci, věnovala se situační analýze podniku, SWOT analýze a následně vyhodnotila uskutečněné výzkumy. Projektová část využila poznatků z výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikovala k vytvoření marketingového plánu, zahrnující marketingový mix, komunikačního plánu, charakteristiku cílové skupiny, návrhy marketingové strategie. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Finálně byl celý projekt vyhodnocen a následně bylo zhodnoceno, zda je vhodný k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49222
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56404


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hajdová_2020_dp.pdf 6.414Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hajdová_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hajdová_2020_vp.doc 123Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet