Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie
Author: Hajdová, Lucie
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro nově vznikající společnosti v oblasti gastronomie. Práce se skládala z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části byly vymezeny základní pojmy související s marketingem služeb, základy strategického marketingu, základy marketingového výzkumu, a především s tvorbou marketingového plánu. Praktická část analyzovala trh a konkurenci, věnovala se situační analýze podniku, SWOT analýze a následně vyhodnotila uskutečněné výzkumy. Projektová část využila poznatků z výzkumů z praktické části diplomové práce, které následně aplikovala k vytvoření marketingového plánu, zahrnující marketingový mix, komunikačního plánu, charakteristiku cílové skupiny, návrhy marketingové strategie. Navržený projekt byl dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Finálně byl celý projekt vyhodnocen a následně bylo zhodnoceno, zda je vhodný k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49222
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56404


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hajdová_2020_dp.pdf 6.414Mb PDF View/Open None
hajdová_2020_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
hajdová_2020_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account