Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci |
Autor: |
Klímová, Veronika
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Hnutí DUHA. Práce zkoumá image organizace s důrazem na 9 vybraných atributů a marketingové nástroje, které je vhodné použít vzhledem k cílové skupině. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingu neziskových organizací a sociálním marketingu. Dále je věnována pozornost vybraným marketingovým nástrojům a cílovým skupinám neziskových organizací. Ve výzkumné části jsou komunikační aktivity organizace srovnány s konkurencí. Je vyhodnoceno vnímaní image organizace vybranou cílovou skupinou a jsou určeny vhodné argumenty a komunikační prostředky pro podporu kampaně vzhledem k její cílové skupině. Poslední projektová část obsahuje návrh komunikační kampaně na základě doporučení vycházejících z praktické části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49224
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56409
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet