Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care
Autor: Mašlíková, Tereza
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Foot Care nabízející ojedinělé služby čištění obuvi a především tenisek. Předmětem práce je návrh vhodné marketingové komunikace čistírny na základě provedené analýzy dosavadních marketingových aktivit společnosti, SWOT analýzy a analýzy konkurence na trhu s cílem zajistit větší povědomí o této službě a oslovit tak nové potenciální zákazníky. Teoretická část poskytuje důležité poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingového mixu ve službách, s větší pozorností na komunikační mix, a poukazuje na důležitost obuvi jakožto současného módního trendu. Praktická část je věnována představení společnosti a podrobné analýze nástrojů marketingového mixu, marketingových aktivit společnosti, konkurenci na trhu, SWOT analýze a identifikaci cílové skupiny návštěvníků. V závěru praktické části je provedeno dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Projektová část práce a návrh marketingové kampaně jsou vytvořeny na základě výstupů z provedených analýz a zhodnocení dotazníkového šetření včetně detailního návrhu na její rozpočet, načasování a možná omezení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49233
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56422


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mašlíková_2020_dp.pdf 5.484Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mašlíková_2020_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
mašlíková_2020_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet