Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Autor: Brůhová, Michaela
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce zkoumá využití reakčního marketingu při budování značky na soci-álních sítích. Teoretická část popisuje značku, její budování a reakční marketing se zamě-řením na sociální sítě. Praktická část představuje vybranou značku, její postavení na trhu a marketingovou komunikaci. Díky poznatkům z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, bude v praktické části navržena komunikační kampaň pro značku IKEA.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49260
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56474


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
brůhová_2020_dp.pdf 5.812Mb PDF Zobrazit/otevřít None
brůhová_2020_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
brůhová_2020_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet