Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích |
Autor: |
Brůhová, Michaela
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce zkoumá využití reakčního marketingu při budování značky na soci-álních sítích. Teoretická část popisuje značku, její budování a reakční marketing se zamě-řením na sociální sítě. Praktická část představuje vybranou značku, její postavení na trhu a marketingovou komunikaci. Díky poznatkům z kvalitativního a kvantitativního výzkumu, bude v praktické části navržena komunikační kampaň pro značku IKEA. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49260
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56474
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet