Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours |
Autor: |
Henriquez Argote, Nestor Guillermo
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci pro cestovní kancelář Pinwheel tours. Obsah tohoto dokumentu je, z perspektivy marke-tingu ve službách, souborem nejdůležitějších podrobností související s tím, co cestovní agentura za-měřená na příjezdovou turistiku v Česku potřebuje k tomu, aby se úspěšně přeměnila v cestovní kan-celář specializovanou na výjezdovou turistiku do Jižní Ameriky, konkrétně do Kolumbie. A prosadi-la se na trhu cestovního ruchu svou zásadní odlišností od ostatních. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49263
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
56480
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet