Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie pro cestovní agenturu Pinwheel tours
Autor: Henriquez Argote, Nestor Guillermo
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je aplikovat teorii studia marketingové komunikace na projekt, který se autora nejen osobně, ale i profesně týká: změna a inovace způsobu, jakým autor doposud fungoval jako živnostník v cestovním ruchu. Teoretické uvažování a praktické zamyšlení nad tím, co by bylo všechno nutné (včetně zpětné vazby respondentů) při realizaci marketingové strategie s důrazem na komunikaci pro cestovní kancelář Pinwheel tours. Obsah tohoto dokumentu je, z perspektivy marke-tingu ve službách, souborem nejdůležitějších podrobností související s tím, co cestovní agentura za-měřená na příjezdovou turistiku v Česku potřebuje k tomu, aby se úspěšně přeměnila v cestovní kan-celář specializovanou na výjezdovou turistiku do Jižní Ameriky, konkrétně do Kolumbie. A prosadi-la se na trhu cestovního ruchu svou zásadní odlišností od ostatních.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49263
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 56480


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
henriquez argote_2020_dp.pdf 3.804Mb PDF Zobrazit/otevřít None
henriquez argote_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
henriquez argote_2020_vp.doc 125.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet