Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování a strategické řízení značky Gamebrand |
Autor: |
Roh, Jakub
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření jednotné strategie pro organizaci Gamebrand - herní organizaci, která vznikla jako obchod s herním merchandise a v současnosti je vnímaná pouze jako elektronický obchod. Za poslední 2 roky ale provedla spoustu akvizicí, stránky a skupiny na sociálních sítích s více než 100 000 fanoušky, webové portály s herní tématikou, e-sport tým hrající na národní úrovni a vytváří také marketingovou agenturu, která má za cíl propojit značky se segmentem hráčů her. Přestože jsou všechny výše zmíněné aktivity vedené stejnou firmou, navenek vystupuje jako několik subjektů. Výstupem diplomové práce je jednotná komunikační strategie a zadání pro vizuální identitu, která pokryje celou škálu nabídky této organizace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49279
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56503
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet