Komunikační strategie značky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie značky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie značky
Autor: Valentová, Barbora
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce analyzuje současnou komunikační strategii značky Cyklostar, která je pod záštitou šumperské, tedy české, firmy Everstar s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Vysvětluje teorii, která se týká komunikační strategie pro značky a firmy obecně, dále byla provedena analýza komunikační strategie značky Cyklostar, její konkurence a kvantitativní i kvalitativní výzkum. V poslední části je navržen další postup fungování značky Cyklostar, jejíž základ je položen na poznatcích z předcházející části. Projektová část je zaměřena na zlepšení a rozšíření komunikace značky Cyklostar.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49290
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56519


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
valentová_2020_dp.pdf 3.229Mb PDF Zobrazit/otevřít None
valentová_2020_op.doc 157.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
valentová_2020_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet