Umění a reklama
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Umění a reklama |
Autor: |
Zaoralová, Pavla
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je oblast sociální reklamy, která jako nástroj komunikace využívá fotografii, za účelem sdělení základních informací o problematice nástrah kyberprostoru. Stručně se seznámíme s historií a základními pojmy sociálního marketingu (reklamy), historie a vývoj fotografie, fotografie jako umění a kyberšikany a její prevence. Na základě provedených šetření je pak sestavena fotografická kampaň a manuál zásad. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49295
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56524
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet