Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech |
Autor: |
Bolcek, Pavel
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Herní časopisy začínají ztrácet zájem u mladé generace. Nahrazují je herní weby, videa na YouTube a sociální sítě, které se stávají čím dál více oblíbené, především díky snadné své dostupnosti. Bakalářská práce se zaobírá efektivitou tištěné inzerce v herních časopisech jakožto médiem, které je stále využíváno inzerenty různých odvětví. V teoretické části rozebírá historii reklamy, převážně tištěné inzerce a pojmy s ní spojené. V neposlední řadě se zaměřuje na historii a charakteristiku herních časopisů. Praktická část zjišťuje, zda jsou tištěné inzeráty v herních časopisech stále efektivním prostředkem reklamy. K získání potřebných výsledků byla provedena analýza vybraných tištěných titulů, podpořená dotazníkovým šetřením. Z dosažených výsledků bylo nakonec vyvozeno doporučení pro firmy, jenž uvažují o využití tištěné inzerce pro propagaci své značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49304
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet