Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech
Autor: Bolcek, Pavel
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Herní časopisy začínají ztrácet zájem u mladé generace. Nahrazují je herní weby, videa na YouTube a sociální sítě, které se stávají čím dál více oblíbené, především díky snadné své dostupnosti. Bakalářská práce se zaobírá efektivitou tištěné inzerce v herních časopisech jakožto médiem, které je stále využíváno inzerenty různých odvětví. V teoretické části rozebírá historii reklamy, převážně tištěné inzerce a pojmy s ní spojené. V neposlední řadě se zaměřuje na historii a charakteristiku herních časopisů. Praktická část zjišťuje, zda jsou tištěné inzeráty v herních časopisech stále efektivním prostředkem reklamy. K získání potřebných výsledků byla provedena analýza vybraných tištěných titulů, podpořená dotazníkovým šetřením. Z dosažených výsledků bylo nakonec vyvozeno doporučení pro firmy, jenž uvažují o využití tištěné inzerce pro propagaci své značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49304
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56535


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bolcek_2020_dp.pdf 6.297Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bolcek_2020_op.doc 107.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bolcek_2020_vp.pdf 156.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet