Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vnitřního a vnějšího komunikačního mixu společnosti Avon Cosmetics |
Autor: |
Chmelárová, Petra
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Práca sa zaoberá charakteristikou marketingových komunikácii. Následne je v nej popísané základné fungovanie spoločnosti AVON. Teoretická časť práce je zameraná na osobný predaj, nakoľko spoločnosť Avon Cosmetics sa pokladá za jeho leadra. Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je však hlbšie analyzovať vnútorný a vonkajší komunikačný mix spoločnosti a vyhľadať v ňom nedostatky. K nedostatkom sú formulované aj návrhy na zlepšenie. Práca zahŕňa aj SWOT analýzu a poukazuje i na vydarené prvky komunikácie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4932
|
Datum:
|
2008-05-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7460
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet