Sex a erotika v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sex a erotika v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sex a erotika v reklamě
Autor: Ninhová, Thi Nam Binh
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématem "Erotika a sex v reklamě". Zaměřuje se především na využití erotických a sexuálních motivů u propagace netradičního produktu. Hlavním cílem je zjištění, jak spotřebitelé vnímají využití erotiky a sexu v reklamě a jaký vliv mají tyto reklamy na jejich nákupní chování. Práce analyzuje rozdílné vnímání této problematiky mezi muži a ženami. V teoretické části je definována samotná reklama, popis její historie, formy a funkce. Dále pokračuje vymezením reklamních apelů a využití erotiky a sexu jako reklamního apelu s výpisem produktů erotických reklam. Praktická část obsahuje analýzu a vyhodnocení výsledků dvou kvalitativních šetření ve formě focus group a jednoho kvantitativního šetření ve formě elektronického dotazníku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49339
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56580


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ninhová_2020_dp.pdf 6.725Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ninhová_2020_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ninhová_2020_vp.pdf 156.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet