Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola
Autor: Dobšíková, Andrea
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o trvale udržitelném podnikání společnosti Coca-Cola. Cílem práce je zanalyzovat aktivity společenské odpovědnosti a vybrané propagační materiály společnosti Coca-Cola, zjistit, jak se v čase mění trend udržitelné propagace. Teoretický rámec tvoří základní vhled do problematiky trvalé udržitelnosti, společenské odpovědnosti firem a "zeleného" marketingu. Praktická část představuje společnost Coca-Cola, její historii a aktivity. Na závěr je provedeno vyhodnocení analýzy a na jejím základě jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrhnuta doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49382
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56679


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
dobšíková_2020_dp.pdf 2.801Mb PDF Zobrazit/otevřít None
dobšíková_2020_op.pdf 153.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
dobšíková_2020_vp.pdf 482.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet