Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Trvalá udržitelnost společnosti Coca-Cola |
Autor: |
Dobšíková, Andrea
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o trvale udržitelném podnikání společnosti Coca-Cola. Cílem práce je zanalyzovat aktivity společenské odpovědnosti a vybrané propagační materiály společnosti Coca-Cola, zjistit, jak se v čase mění trend udržitelné propagace. Teoretický rámec tvoří základní vhled do problematiky trvalé udržitelnosti, společenské odpovědnosti firem a "zeleného" marketingu. Praktická část představuje společnost Coca-Cola, její historii a aktivity. Na závěr je provedeno vyhodnocení analýzy a na jejím základě jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrhnuta doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49382
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56679
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet