Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s anglickým jazykem |
Autor: |
Horníčková, Beata
|
Vedoucí: |
|
Abstrakt:
|
Tato rigorózní práce výzkumného charakteru se zabývá přípravou učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s angličtinou. Cílem práce je objasnit, jaká je vysokoškolská příprava učitelů mateřských škol na seznamování dětí předškolního věku s angličtinou. Teoretická část představuje role učitele při raném cizojazyčném vzdělávání a dále vliv jeho kompetentnosti a kvalifikovanosti na kvalitu výuky. Dále je zde představen systém raného cizojazyčného vzdělávání skrze vybrané evropské země, který je doplněn o popis situace v České republice. Empirická část práce předkládá zjištění získaná prostřednictvím kvantitativní obsahové analýzy sylabů 8 vysokých škol, které realizují vzdělávání v oblasti učitelství pro mateřské školy a zaměřují se na přípravu budoucích učitelů na rané cizojazyčné vzdělávání. Tato zjištění jsou doplněna o výsledky z kvalitativního polostrukturovaného interview s 5 učitelkami mateřských škol, které absolvovaly vysokoškolskou přípravu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a které v současné době seznamují děti předškolního věku s angličtinou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49388
|
Datum:
|
2019-10-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet