Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etické aspekty product placementu v audiovizuální tvorbě
Autor: Kalkus Kameníčková, Libuše
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Práce se zabývá tématem etických aspektů využití product placementu (dále jen PP) v české televizní audiovizuální tvorbě. Hlavním cílem práce navržení doporučení, jak vhodným způsobem implementovat / používat product placement v audiovizuální tvorbě v souladu s etickými aspekty. V práci je také analyzováno použití product placementu ve veřejnoprávní televizní audiovizuální tvorbě a jaký vliv má na vnímání a nákupní chování recipientů. V teoretické části je definován obecný pojem marketingové komunikace, marketingového mixu a jeho vazby k product placementu. Navazuje popis a vymezení psychologie reklamy, pojmů etika, etický kodex a vztahu mezi etickými a právními aspekty reklamy a product placementu. Praktická část obsahuje analýzu vybrané audiovizuální tvorby, dotazníkového šetření a focus group, jejichž výsledky jsou v tomto bloku taktéž vyhodnoceny. Na závěr je zpracováno doporučení pro využití product placementu tak, aby byl vnímán po etické stránce kladně a korektně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49414
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56721


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kalkus kameníčková_2020_dp.pdf 1.598Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kalkus kameníčková_2020_op.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kalkus kameníčková_2020_vp.pdf 157.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet