Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu |
Autor: |
Ondruch, Lukáš
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49426
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56737
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet