Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys
Autor: Ondřejová, Veronika
Vedoucí: Nemeškalová, Markéta
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zákazníci jsou nedílnou součástí při prodeji a stálí, vracející se zákazníci by měli tvořit většinu ob-ratu firmy. Aby byla firma konkurence schopná, musí mít dobré portfolio spokojených zákazníků, kteří opakovaně nakupují a kladně hodnotí firmu ve svém okolí. Teoretická část je zaměřená především na možné druhy věrnostních programů a benefitů. Také na jejich klady a zápory a různé pohledy autorů odborných publikací. V praktické části práce je zahrnut a vyhodnocen dotazník zákazníků a potenciálních zákazníků, kteří už přišli s firmou do kontaktu. Jsou zde zkoumány možnosti různých typů věrnostních programů, které zákazníci preferují. Není opomenuto i vedení firmy a vhled do současného stavu ve firmě a jak si stojí vůči konkurenci. Závěr shrnuje všechny dosažené poznatky a zabývá se doporučeními pro firmu, která by byla dle získaných dat nejvhodnější.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49427
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 56738


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ondřejová_2020_dp.pdf 2.409Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ondřejová_2020_op.pdf 462.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ondřejová_2020_vp.doc 119Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet