Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města |
Autor: |
Veselková, Renata
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho vlivu na marketingovou komunikaci města. Teoretická část práce se věnuje specifikům marketingové komunikace města v kontextu jeho marketingového mixu, funkci a významu loga v marketingové komunikaci, designu loga, jeho tvorbě a výzkumu. V praktické části je nejprve provedena komparativní analýza marketingové komunikace tří vybraných českých měst ve vazbě na rozsah a způsoby používání loga města v praxi. Dále jsou realizovány individuální polostrukturované rozhovory, zaměřené na percepci designu těchto log veřejností, doplněné o dotazníkové šetření, orientované na širší veřejnost. Cílem práce je porovnání rozsahu a způsobu používání loga v praxi ve vybraných českých městech s návazností na porovnání percepce těchto log veřejností z hlediska estetiky a funkčnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49435
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56746
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet