Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vzdělávací mobilní aplikace s gamifikačními prvky |
Autor: |
Švidrnochová, Markéta
|
Vedoucí: |
Stránský, Bohuslav
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout gamifikovanou vzdělávací aplikaci, která bude pomáhat lidem naučit se šít. V teoretické části jsem se věnovala tématům e-learning, gamifikace a jejich vzájemnému propojení. Zabývala jsem se motivací hráčů a studiemi ohledně využití herních mechanik ve výuce. Několik týdnů jsem zkoušela a analyzovala čtyři vzdělávací mobilní aplikace a zhodnotila jejich silné a slabé stránky. Provedla jsem uživatelský výzkum ve formě dotazníku, ve kterém mi více než 2800 respondentů svěřilo své zkušenosti a problémy s učením se šít. V praktické části jsem získané poznatky využila a navrhovala aplikaci od person a user flow přes wireframy a hledání vizuálu až po detailní klikatelný prototyp. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49467
|
Datum:
|
2019-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56806
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet