Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání
Show full item record
No preview available
| 
Title: 
 | 
Metodika CLIL jako ukázka aplikace principů konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání | 
| Author: | 
Jurenová, Nela
 | 
| Advisor: | 
Pokrivčáková, Silvia
 | 
| 
Abstract:
 | 
Bakalářská práce výzkumného charakteru se zabývá možnostmi aplikování integrovaného vyučování cizího jazyka v mateřské škole. Cílem této bakalářské práce je analyzovat soubor vybraných didaktických materiálů vhodných pro metodiku CLIL a popsat, jakým způsobem naplňují principy konstruktivistického přístupu v předškolním vzdělávání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nabízí vhled do problematiky rané výuky angličtiny u dětí předškolního věku, vymezení pojmu konstruktivistického přístupu ve vzdělávání a roli metodiky CLIL v preprimárním vzdělávání. V praktické části je představen soubor vybraných didaktických materiálů. Jádrem této části je pak analýza 7 didaktických publikací angličtiny pro děti předškolního věku prostřednictvím kvalitativně orientované obsahové analýzy. | 
| 
URI:
 | 
http://hdl.handle.net/10563/49524
 | 
| 
Date:
 | 
2020-10-19 | 
| 
Availability:
 | 
Bez omezení | 
| 
Department:
 | 
Ústav školní pedagogiky | 
| 
Discipline:
 | 
Učitelství pro mateřské školy | 
| 
Grade for thesis and defense:
 | 
C
56993
 | 
        	     
                
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
 
 
Search DSpace
Browse
- 
All of DSpace
 
- 
This Collection
 
 
My Account